hey !hey ! hey ! welcome to my sukaduka diary ....

Sunday 5 February 2012

e.m.p.t.y

dah lame tak update blog..dah bersawang blog nie..skunk dah sem 5..makin sibuk..clas dri pagi smpai malam..malam buat homework smpai 2 3 pagi..dgn laptop kdng2 ok kdng2 biul..hari hari presentation..asignment belambak2..quix test semua rapat2..mcm mcm jadi sepanjang awal tahun nie..

muet class..paling takot speaking class..mau kecut perot aku nak speaking london nie..haihh..salah satu cabaran untuk aku..sibuk dgn praktikal..mcm2 nak kne uruskan..hopefully dapat la l.i kat kuantan..tak nak lah jauh2 dah..

lepas nie byk trip..yeay! tapi bukan trip kosong.. trip sekali dgn asgment..pergi BANK NEGARA , BURSA MALAYSIA , IKS kat melaka..ape nth nme tmpt tu..

masalahnye laptop aku dah nazak..sekejap ok sekejap xok..pening memikirnye..mudah mudahan ade rezeki lebih..boleh beli laptop baru..

sekarang balik kuantan..dapat la jupe org org tersayang..someone yg boleh melegakan hatiku..rindu semuanye..
tapi adam takde kat umah..adam kat jengka..ble ingt adam..tringat plak kat ehem ehem..malas pk..

balik je melaka mcm mcm masalah akan timbul..kepada yg terlibat..please..tlg jauhkan sy dgn die..sy xnk die..cukup 2tahun sy terseksa..sudah sudah la tlg kami tok bebaik..bukan dulu korg ke yg marah sgt kat jantan tu..sekarang sy dah bebas..tlglah support skit..jgn nak slhkan sy..kalau korg kat tempat sy..korg akan dapat rase ape yg sy rase selama 2tahun dgn die..sy dah jupe kbahagian sy sendiri..dan kepada di die..please jangan kacau , jgn cari saya lagi..pergi cari org yg boleh tahan dgn prangai awk..bg sy kbebasan dan ketenangan..

saya sudah menemui kebahagian saya,,saya bersyukur sangat sangat..=)

No comments:

Post a Comment

budakcumelcakapcakap