hey !hey ! hey ! welcome to my sukaduka diary ....

Friday 12 October 2012

hari yang dinanti bakal tiba


30 Oktober 2012

tarikh diatas adalah tarikh keramat bagu diriku dan juga teman teman yang lain
pada tarikh ini kami semua akan diraikan dan diberi penganugerahan
akhirnya selepas hampir tiga tahun saya berhempas pulas
saya belajar
saya lalui segala ujian yang melanda
saya pelajari semua ilmu sehabis mungkin

akhirnya saya bakal bergelar seorang graduan Islamic Banking & Finance
segala penantian bakal berakhir
segala perit segala lelah
segala masam manis kenangan yang saya dapat
akhirnya saya berjaya
saya berjaya mengenggam segulung diploma

terima kasih Ya Allah
terima kasih keluargaku
terima kasih semua pensyarahku
terima kasih sahabat sahabatku
terima kasih kepada semua

tanpa kalian
ku tidak yakin dapat pergi sejauh ini
dari merangkak
sehingga berjalan
sehingga terbang
akhirnya ku dapat gapai cita citaku

terima kasih Ya Allah
selama Engkau tidak pernah putus memberiku petunjuk
Engkau memakbulkan doa doa ku

No comments:

Post a Comment

budakcumelcakapcakap