hey !hey ! hey ! welcome to my sukaduka diary ....

Tuesday 2 July 2013

Diriku

Di saat diriku terpaksa melepaskanmu..
Di saat diriku memujuk rayu..
Di saat diriku menangis meronta..
Di saat diriku merayu diberi peluang..
Di saat diriku berputus asa dan harapan..
Hampir gila dibuatnya..

Aku bangkit dengan seribu satu perjuangan
Aku bangkit dengan kekuatan yang aku cari
Aku bangkit dengan positifkan diriku
Aku bangkit dengan kekuatan yang dipinjamkan oleh Allah
Aku bangkit dengan suatu yang baru

Aku belajar melupakanmu
Aku belajar bahagia tanpamu
Aku belajar jadi kuat
Aku belajar menjadi seorang gadis yang bukan lemah disebabkan kekecewaan
Aku belajar untuk terus hidup dan berjuang untuk masa hadapanku

Sekarang..
Aku tersenyum melihat dirimu bahagia
Aku tersenyum melihat mereka
Aku mendoakan dari jauh
Semoga ianya berkekalan dan semoga dialah yang terbaik bagimu

Perjuangan harus diteruskan
Aku bersyukur padaMu Ya Allah
Engkau memakbulkan doaku
Engkau memberi aku kekuatan
Engkau selalu bersamaku
Engkau hadirkan mereka yang tak jemu buat aku ketawa riang
Mereka yang tak jemu memberi semangat padaku
Mereka yang selalu membantuku
Mereka yang baik 
Ibarat satu keluarga

Semoga inilah jalan yang terbaik untukku
Semoga engkau hadirkan mereka yang baik baik untuk aku
Semoga semuanya ada hikmah disebalik yang terjadi

In syaa Allah

1 comment:

  1. Lynn...

    Dalam kehidupan ini...semua manusia belajar sesuatu untuk mengenali dunia...

    Moga Allah mempermudahkan segala kehidupan seharian...

    ReplyDelete

budakcumelcakapcakap