hey !hey ! hey ! welcome to my sukaduka diary ....

Thursday 13 December 2012

Khas untukmu

Kadang kadang kte menanti seseorg yg kte rase dialah yg terindah..
Dialah yg akan menjadi teman utk mharungi suka duka kehidupan ini..
Dialah yg terbaik utk kita..
Dan ketika dia tidak boleh kte memiliki, kte pun bsedih dan selalu mnangis..
Kte terus bertanya adakah masih ada org seperti die yg boleh menggantikannya menjadi pnawar gelisahnya jiwa...
Padahal jika kte bersabar Allah akan memberikan yg terbaik utk kte..
Bukan die yg kte nanti.. Tapi ada yg lebih indah.. InsyaAllah ~

Mudah nak cakap kte dh lupakan dia, tapi bila dia tiba tiba muncul depan mata, kte pasti tak boleh nak tipu hati kte yg memang sentiasa ingat dia..

Hey sang arjuna..
Tolong kembalikan tangis tawa kebahagiaan yg kte ukirkan bersama di suatu ketika dahulu..

~saya rindukan saat itu..
Ada kalanya TUHAN menciptakan kebahagiaan secara terpisah..
Aku mencintaimu dan kamu bahagia dengannya.. ( maaf, aku tidaklah terlalu tabah utk itu )
Aku memerlukan masa yg panjang utk melupakanmu.. ( maaf, aku tidaklah terlalu kuat utk itu )


Aku menangis kerana aku rindu..aku bukan merindukan dirimu.. Aku hanya merindukan kenangan kenangan indah masa lalu yg tak mungkin terulang kembali.. Aku sudah sgt penat dgn perasaan ini..

No comments:

Post a Comment

budakcumelcakapcakap