hey !hey ! hey ! welcome to my sukaduka diary ....

Thursday 22 September 2011

=(


haha.. aku tak pernah tulis entry sedih lagi kan? selalunya lawak merapu, serius, fakta dan lain-lain kecuali sedih.. ni kali pertama aku nak buat entry sedih untuk korang semua.. sila jangan salah paham, bukannya aku suka tengok kawan-kawan atau pembaca semua sedih.. cuma kadang-kadang, memang kita perlu merasai perasaan sedih.. kalau takda perasaan sedih dalam jiwa ni, mungkin hati kita sudah mati.. sebab tu lah ada manusia yang berani buat kezaliman terhadap manusia lain.. sifat 'ihsan' tu sudah hilang dalam diri..kisah sedih aku ialah GADUH DENGAN SI DIA.aku tau aku byk lakukan kesilapan..dan tak mudah untuk dia memaafkan aku..manusia tidak pernah lari dari melakukan kesilapan ku..bukan niatku untuk menipu berckp tidak jujur dan membuatkan si dia mcm tu..jgn pernah terfikir bahawa aku ingin mempermainkan mu sebegitu..aku mintak maaf..just one more chance i need..=(..janji tak buat lagi..please =(





No comments:

Post a Comment

budakcumelcakapcakap