hey !hey ! hey ! welcome to my sukaduka diary ....

Wednesday 7 December 2011

hey bestfriend forever !!!

saya ada kwn baik..nama die NURMAHLIANI ZAIRANI..die sgt cantik jelita baik hati paham saya..dan paling penting selalu kena buli ngan saya..dia pandai buat kek coklat dan kek die sgt sedap..kalau sy balik kuantan die selalu buatkan..tp skunk die da xnk buatkan..die da xsyg sy ke..urm..dia da lupekan sy ke..die da ad kawan baik lain kew..=(

dulu time sekolah die selalu teman sy..dulu sy ketua kelas..kena pegi sana pegi sini..BFF sy nie lah yg selalu teman sy..peneman setia tau..

~ pagi2 pegi panggil cikgu..die temankan..
~ pegi ambik buku keluar masuk kelas die temankan
~ pegi ambik kunci tandas die temankan
~ pegi merayap die temankan
~ pegi tandas die temankan
~ ponteng class pon die temankan ..hehe..sekali seumur hidup..nyorok dalam tandas..takot       punya pasal
~ tlg kira student lam class pon die tolong..

teringat zaman sekolah yg giler2 dan sgt best..

dialah kwan saya satu2nya yg paham sy..yg selalu tahan kena cucuk ngan pensil..yg tahan ngan kerenah sy..

tp sekarang dah mcm renggang.adakah die da lupe sy ..=(
da lame xkeluar sama2..main boling..buat kerja giler..gelak ketawa sama2

=(

hope kite kawan sampai mati..AWAK LA SATU2 NYA SAHABAT SEJATI SAYA..

credit to : NURMAHLIANI ZAIRANI







No comments:

Post a Comment

budakcumelcakapcakap