hey !hey ! hey ! welcome to my sukaduka diary ....

Tuesday 6 December 2011

mulut kata becnci menyampah tak suke tapi dalam hati..sebaliknya..

biapon aku ckp aku benci kau..aku menyampah dgn kau..kau menyaketkan hati aku..tp percayalah..ianya hanya keluar dari mulut..bukan hati yg tulus ikhlas..aku tau aku bukan perempuan sempurna..bukan popuan baik2..ada ke manusia yang sempurna dalam dunia nie?? akan tetapi aku cuba aku berusaha untuk jadi yang terbaik..aku mintak maaf xdpt bahgiakan kau..xdpat jadi teman hidup kau..xdpat jd mcm yang kau impikan..lebih byk duka , airmata , sedih dari gelak tawa..jika ini yg terbaik..aku rela..pergilah kau cari popuan yang mampu memenuhi semua yang kau impikan..semoga kau bahgia hendaknya..semoga kau jumpa cinta sejati kau..semoga kau berbahgia selalu..carilah kebahagiaan kau..


                                                                                                                                      TULUS IKHLAS
                                         

No comments:

Post a Comment

budakcumelcakapcakap