hey !hey ! hey ! welcome to my sukaduka diary ....

Saturday 22 September 2012

saya sayang awak

jam di dinding menunjukkan pukul dua empat puluh minit pagi. di saat ini saya nurhaslin binti mukhtar ingin membuat pengumuman bahawanya saya tidak boleh melelapkan mata untuk tidur. dan saya mengambil keputusan untuk membuka laptop dan menaip di blog nie walaupon hakikatnya tersangatlah malas nak on lappy nie. tapi kebosanan yg terlampau telah membuatkan hati saya membuak buak memberontak untuk membuat satu kerja yang boleh mendatangkan faedah.

untuk entry kali nie. saya nak ceritakan pasal adik saya. adik gajah sayang saya. saya sayang dia ketat ketat. walaupon dulu kami satu kolej. tapi kami hanya berkawan di saat saya di semester 5 dan beliau semester 4. pertemuan kami telah diaturkan secara tidak langsung oleh kawan saya sendiri iaitu NURAISYAH BT ABDUL RAHMAN. hahahahaha..ape ayat la kau buat nie lynn.. merepek di pagi hari.

adik gajah saya bernama NUR IZZATI ......... BT JOHARI.. tiba tiba lupe nama penuh dia. hahahaha.. sorry adik gajah. nanti kaklyn belanja choki choki. nama panggilan die adalah jojo.walaupon sekejap je kenal jojo nie. tapi saya tahu die baik. dia selalu pasrah kena buli ngan saya. jahat kan saya. hehehe.. jojo baik. jojo sangat sangat baik. thanks for everything my sweety. teman kaklyn pegi zoo. pegi jalan jalan .. dengar masalah kaklyn. kena dengar kaklyn merepek repek.. tahan kena kacau ngan kaklyn. selalu kena perli kena buli. tak sengaja. dengar kaklyn jerit jerit nampak lipas. dengar kaklyn bercerita yang takpenting. teman pegi minum coconutshake. tangkap gambar kat pantai eye on. jadi tukang ambik gambar kaklyn sebelum nak tidur... dah tu.. sape suh ckp. kecantikan semulajadi. kan kaklyn dah start perasan. huhuhuhuhuhu.. 

kaklyn sayang jojo tahu. kaklyn dah anggap jojo macam adik sendiri. kaklyn kan takde adik. kaklyn tahu sekarang jojo tgh tension dgn ehemm ehemm.. sabar yew sayangku.. masa itu akan berahkir tidak lama lagi.. just focus in ur study my sweety. kaklyn doakan jojo success in ur life syg. menghadap semester 5 memang susah . tambah kena melayan kerenah seseorg.. kaklyn tahu ape jojo rase sekarang . kalau kaklyn ada kat melaka sekarang . dah lama kaklyn teman jojo. jadi pedengar yang setia untuk jojo. happykan jojo. buat danboard sama sama. gelak sama sama. 






nielah adik gajah saya. jaga jam gajah kaklyn bagi tu elok elok tau. kaklyn dah ada jam gajah baru. =)




No comments:

Post a Comment

budakcumelcakapcakap