hey !hey ! hey ! welcome to my sukaduka diary ....

Friday 14 September 2012

selamat hari lahir nurhaslin binti mukhtar


Bismillahirahmanirahim..

selamat hari lahir yg ke 21 tahun buat diriku. terasa begitu sekejap masa berlalu. jika dulu nurhaslin seorang budak hingusan yg tidak tahu ape ape tentang dunia dan alam fana ini. sekarang nurhaslin telah pon meningkat dewasa. yg telah byk melalui pelbagai ujian hidup. pengalaman yg bermakna. penuh liku liku kehidupan yang mencabar. yg semakin tabah menjalani kehidupan yg sebenar...


suatu ketika dahulu  ....



kini yg semakin dewasa dan matang  ...


Alhamdulillah.. Ya Allah untuk usia yg telah Engkau berikan. Terima kasih juga utk setiap rezeki yg Engkau kurniakan. terima kasih utk setiap cubaan dan ujian yg telah Engkau turunkan kpdku. terima kasih utk bakat dan ilham yg Engkau anugerahkan. sesungguhnya terlalu byk yg telah Engkau berikan kpdku. dan terlalu sdikit pengabdianku terhadapMu. dalam usia 21 tahun ini aku ingin mjadi lebih dekat padaMu Ya Rahman. dalam usia nie ku inginkan hanyalah ketenangan, kekusyukkan beribadah dan segala kesederhanaan dan kerendahan hati tanpa berhenti menghulur kasih yg sudi.



terima kasih yg tidak terhingga kepada semua yg telah mengucapkan " Happy Birthday " kepada sy. yg telah mendoakan sy berjaya dunia akhirat. dimurahkan rezeki. panjang umur dan sebagainya. terima kasih yg tidak terhingga kepada yg tidak lupa berikan sy hadiah . =) hanya Allah S.W.T mampu mbalas semua kebaikan anda semua.










p/s : Terima kasih Ya Allah atas segala takdir yg telah Engkau tentukan untukku. Engkaulah Ya Maha Besar.

2 comments:

  1. Happy Birthday Lynn.....
    Geram la pipi baby tu...nk cubit la...
    Bestnye dpt byk hadiah ....Cantik2...:)

    Moga birthday kali ini memberi kekuatan dalam mengharungi hari2 mendatang....InsyaAllah...

    ReplyDelete

budakcumelcakapcakap